ردیف
|
عنوان پایاننامه
|
ثبت
|
پدیدآورنده
|
استاد
راهنما
|
تاریخ
|
1
|
عنوان
نظری: تفکیک کارگردانی اپیک از حماسی
عنوان
عملی: چطور از دستش خلاص شویم؟
|
N
75
|
مریم
مقدم
|
عبدالحسین لاله
|
1394
|
2
|
عنوان
نظری: بررسی مفهوم"تماشاگر"در نزد کارگردان از استانیسلاوسکی تا دوره
معاصر
عنوان
عملی: آخرین نوار کراپ
|
N
76
|
مصطفی
هرآئینی
|
عبدالحسین لاله
|
1395
|
3
|
عنوان
نظری: عناصر اجرایی در آیین های نمایشی با رویکردی بر نمایش های فولکوریک
آذربایجانی
عنوان
عملی: آرزو و قمبر
|
N
83
|
محمود
نیک مرام
|
عبدالحسین لاله
|
1394
|
4
|
درآمدی
بر تبیین مولفه های تئاتر پست مدرن
عنوان
عملی: قویتر
|
N
87
|
مهدی
عوض محمدی
|
رحمت امینی
|
1396
|
5
|
بررسی
رویکردهایی اجرایی نوین به نمایش سنتی ایرانی با نگاه به آثار بهرام بیضایی و
مشخصا"نمایشنامه عروسکی"قصه ماه پنهان"
|
N
88
|
منیره
رییسی زرگری
|
عبدالحسین لاله
|
1394
|
6
|
وجود
شاخصه های سمبلیک ، فانتزی و بصری در کلیله و دمنه و قابلیت اجرایی آن با تکنیک
تئاتر سایه
|
N
90
|
سارا
شفارودی
|
مجید سرسنگی
|
1395
|
7
|
تاثیر
اقلیم بر قراردادهای اجرایی و نمایشی شبیه خوانی با توجه ویژه به تعزیه شرق
مازندران
عنوان
عملی: مجموعه مسافران(بخش مرکب خوانی:تکه اول:مجلس شمرکشی
|
N
92
|
فاطمه
اسکندری
|
محمدحسین ناصربخت
|
1396
|
8
|
تاثیرات
تئاتر ایران از رویکرد تادئوش کانتور به مکان اجرا بر اساس نظریه دیکانستراکشن
عنوان
عملی:ازدواج های مرده
|
N
93
|
سعید
ارغوانی
|
فرزاد تقی لر
|
1396
|
9
|
بررسی
مفهوم حرکت در پرفورمنس برای نمایش سوگ سیاوش شاهنامه فردوسی
|
N
96
|
محمد
مهدی بهرامی
|
عبدالحسین لاله
|
1396
|
10
|
ارتباط
میان کارگردانی و طراحی صحنه در آثار آربی اوانسیان
|
N
97
|
یاور
علی پور
|
یدالله آقاعباسی
|
1396
|
11
|
معماری
در تئاتر: فضای داخلی – فضای خارجی
|
N
104
|
حسن
زارع منبر
|
حسن ستاری ساربانقلی
|
1395
|
12
|
دراماتورژی
و کارگردانی تراژدی های بزرگ شکسپیر مبتنی بر تحلیل تنهایی شخصیت
|
N
105
|
محمد
مهدی رضایی
|
فرزاد تقی لر-عبدالله حمیدی باقری
|
1396
|
13
|
نشانه
شناسی تئاتر پانیک در ویژگی های فرمی اجرا با تاکید بر نمایشنامه سه چرخه اثر
فرناندو آرابال
|
N
106
|
محمدمهدی
سجادی
|
ناصر آقایی
|
1394
|
14
|
بررسی
شیوه های کارگردانی در ایران در دهه 80 تا90 با تکیه بر اجراهای بهرام بیضایی،
پری صابری ،دکترقطب الدین صادقی و دکتر علی رفیعی
|
N
116
|
محمدرضا
عبداللهی فرد
|
حسین فرخی
|
1396
|
15
|
نقالی
محملی برای روایت نمایشنامه های ایرانی با تاکید بر آثار بیضایی و اجرای نمایش
کارنامه بندار بیدخش
|
N
117
|
مسعود
کاظمی
|
محمدحسین ناصربخت
|
1397
|
16
|
نقش
آموزشی کاراکترهای فانتزی در تئاتر کودک
|
N
118
|
شیما
عضدانلو مطلق
|
عبدالحسین لاله
|
1396
|
17
|
بررسی
تطبیقی تاثیرات اقلیم بر نمود عناصرطبیعت در نظام نشانه ای تعزیه
|
N
130
|
محدثه
حسن ابراهیمی
|
فرزاد تقی لر
|
1397
|
18
|
آشنائی
زدایی و بیگانه سازی تأملی در مناسبات زیبائی شناختی فرمالیسم و تکنیک بیگانه
سازی برشت
|
N
131
|
محمد
صادق علی پور
|
محمد شعله سعدی
|
1396
|
19
|
سیر
تحول تاریخی تعزیه در پیوند با تحولات اجتماعی و سیاسی از دوره ی صفوی تاکنون
|
N
132
|
سروش
زاغیان
|
محمد ناصربخت
|
1397
|
20
|
تاثیر
جنسیت در نگرش و آفرینشگری هنری به لحاظ کارگردانی زنان در تئاتر ایران با تکیه
بر آثار مهین اسکویی، پری صابری و چیستا یثربی
|
N
135
|
مانادانا
عبداله پور
|
حسین فرخی
|
1397
|
21
|
تئاتر پداگوژیک و ظرفیتهای ارائه آن در قالب داستانهای
حکمی (اجتماعی) گلستان سعدی
|
N
136
|
فائزه پیروی
|
رحمت امینی
|
1396
|
22
|
جایگاه نورپردازی در کارگردانی تئاتر ایران با تاکید بر
آثار جلال تهرانی، رضا ثروتی و امیررضا کوهستانی
|
N
137
|
زهرا فاضل
|
عبدالحسین لاله
|
1397
|
23
|
بررسی تطبیقی نظریه رئالیسم انتقادی گئورک لوکاچ و تئاتر
نامرئی آگوستو بوآل
|
N
138
|
سارا جوادزاده
|
غزل اسکندر نژاد
|
1397
|
24
|
مشارکت زنان در پیشبرد تئاتر ایران از انقلاب مشروطه تا
انقلاب اسلامی
|
N
139
|
سیده لاله میر قربانی بهنمیری
|
محمدحسین ناصر بخت
|
1395
|
25
|
تاثیر رسانه های دیجیتالی بر تئاتر معاصر ایران (دودهه
اخیر) مبتنی بر نظریه کنش ارتباطی هابرماس
|
N
143
|
داریوش حیاتی تازه کند
|
فرزاد تقی لر
|
1397
|
26
|
بداهه سازی نمایش های کارگاهی کمیک مبتنی بر شیوه فاصله
گذاری برشت
|
N
144
|
سید مهدی مصطفوی
|
فرزاد تقی لر
|
1397
|
27
|
تحلیل مشخصه های ملودرام در تئاتر کردی (
تئاتر"توره" کردها خراسان)
|
N
145
|
ابوالقاسم یزدانی
|
قطب الدین صادقی
|
1397
|
28
|
رد
پای آثار صادق هدایت (بوف کور) در تئاتر معاصر ایران با تاکید بر شیوه های
اجرایی سوررئالیستی مبتنی بر آرا آندره برتون
|
N
151
|
درناب
ترابی
|
فرزاد
تقی لر
|
1398
|
29
|
بررسی
رابطه تجربه زندگی با هنر بازیگری از منظر استانیسلاوسکی با نگاهی به آثار پرویز
پرستویی
|
N
153
|
حسین
یوسفی
|
سهیلا
نجم
|
1398
|